طراحی سایت، برنامه نویسی و خدمات سئو طراحی سایت، برنامه نویسی و خدمات سئو .

طراحی سایت، برنامه نویسی و خدمات سئو

استوریج اچ پی (استوریج HP)

ذخیره ساز SAN
سن استوریج اچ پی شبکه‌ای از دستگاه‌های ذخیره‌سازی است که توسط چندین سرور یا کامپیوتر قابل دسترسی است و فضای ذخیره‌ساز HP مشترکی را فراهم می‌کند. هر کامپیوتر در شبکه می‌تواند به فضای ذخیره‌سازی SAN دسترسی داشته باشد. SAN یک شبکه مستقل با سرعت بالا است. SAN که توسط اکثر شرکت‌ها استفاده می‌شود، معمولا داده‌های حیاتی مشتری یک سازمان را در دستگاه‌ها و سرورهای جداگانه در یک شبکه مجازی ذخیره می‌کند. سازمان‌ها از SAN برای بهبود عملکرد برنامه‌های حیاتی تجاری استفاده می‌کنند، برنامه‌ها را راحت‌تر در دسترس قرار می‌دهند و بهره‌برداری را بهبود می‌بخشند. استوریج HP دارای یک مجموعه ذخیره‌ساز اچ پی گسترده و خدمات مشاوره و پشتیبانی در سراسر جهان است که به شما کمک می‌کند تا با یک زیرساخت انعطا‌ف‌پذیر و سازگار، به داده‌ها دسترسی داشته باشید.

ذخیره ساز NAS
نس استوریج اچ پی که مخفف Networked Attached Storage است، یک دستگاه ذخیره‌ساز است که کابران می‌توانند داده‌های خود را در آن ذخیره کرده و از طریق شبکه به آن دسترسی داشته باشند. از آنجایی که داده‌ها در بسیاری از کسب‌وکارها نقش مهمی ایفا می‌کنند، یافتن راه‌هایی برای ایمن نگه‌داشتن آن‌ها اهمیت به‌سزایی دارد. نس استوریج HP یک راهکار عالی برای نگه‌د‌اشتن اطلاعات است. این دستگاه به یک شبکه متصل می‌شود و فقط برای کاربران مجاز شبکه امکان ذخیره و بازیابی داده‌ها را فراهم می‌کند. درواقع این دستگاه‌ها در شرایطی که نیاز به دسترسی در شبکه محلی به ذخیره‌ساز است، کاربرد دارند. از مزایای NASها می‌توان به سهولت در دسترسی، هزینه کم و مدیریت ساده اشاره کرد که برای کاربردهای حرفه‌ای بسیار مناسب هستند. اگر با رشد داده‌های بدون ساختار دست و پنجه نرم می‌کنید، سیستم‌های ذخیره‌ساز NAS اچ پی شرکتHP  برای مشاغلی که نیاز به یک دستگاه همه جانبه برای ارائه راهکاری ساده و مؤثر برای ذخیره‌سازی داده‌ها دارند، ایده‌آل است.

ذخیره ساز DAS
دس استوریج اچ پی یا Direct Attached Storage در مقایسه با دستگاه ذخیره‌ساز NAS، یک ذخیره‌ساز دیجیتالی است که مستقیما به کامپیوتری که به آن دسترسی دارد متصل می‌شود و بخشی از شبکه نیست. اکثر سرورها و کامپیوترها دارای هارد دیسک HDD یا SSD هستند، هر یک از این دستگاه‌ها نوعی دس استوریج HP هستند. بنابراین، DAS مستقیما از طریق یک آداپتور به کامپیوتر متصل می‌شود که در گذشته SCSI بود، اما امروزه اغلب eSATA یا SAS است. مهم‌ترین تمایز بین DAS و NAS این است که در ذخیره ساز DAS اچ پی بین کامپیوتر و دستگاه هیچ دستگاه شبکه‌ای (مانند هاب، سوئیچ یا روتر) وجود ندارد. DASها کم هزینه‌تر از NAS هستند و نصب و مدیریت آن‌ها بسیار ساده است و برای کسب‌وکارهای کوچک و مصارف شخصی کاربرد دارند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۳:۱۶ توسط:احمد سرابی موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده